Különleges csomagolás, exkluzív élmény! Minden rendelést díszdobozban küldünk. Vásárolok

Kosár

0

A kosár üres

Tovább vásárolok
bezár

Szállítási információk

Szállítási információk

Kiszállítás, szállítási díjak

Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy a webáruházon keresztül leadott, és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelés esetén a Vásárló által meghatározott mennyiségű terméket becsomagolja, és a Vásárló által választott szállítási módnak megfelelően a megjelölt magyarországi címre szállítja, és ott a Vásárló – vagy az általa kijelölt harmadik személy – részére átadja.

Magyarország területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállításra nincs lehetőség.

A leadott és visszaigazolt megrendeléseket a kiválasztott szállítási módnak megfelelően GLS házhozszállítással vagy GLS csomagpontba, MPL házhozszállítással vagy MPL csomagautomatába vagy Posta Pontra, valamint Foxpost csomagautomatába kérheti a Vásárló. Az egyes szállítási módokról, a Szolgáltató által vállalt szállítási határidőkről, illetve azok változásáról Szolgáltató minden esetben a weboldalon tájékoztatja a Vásárlót.

 

GLS házhozszállítás, csomagpont, csomagautomata

A szállítási költség a GLS futárszolgálattal történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul

  • GLS csomagpont és csomagautomata: 890 Ft
  • GLS csomagpont és csomagautomata utánvéttel: 1480 Ft
  • GLS házhozszállítás: 1490 Ft
  • GLS házhozszállítás utánvéttel: 2080 Ft

A futárszolgálattal való kiszállítás esetén a megrendelt terméket a GLS futárszolgálat szállítja ki. A Szolgáltató a termék feladásának előkészítését követően e-mailben tájékoztatja Vásárlót a szállítással kapcsolatos információkról. A Vásárló a GLS online rendszerében ellenőrizheti, hogy az adott pillanatban hol tart a csomagja. Amennyiben a futár nem éri el Vásárlót a megadott szállítási címen, a csomag a GLS depójába kerül, és a Vásárló kap egy értesítést a kézbesítés megkísérléséről, amely tartalmaz egy telefonszámot is, amelyen keresztül egyeztetheti Szolgáltatóval a szállítás időpontját. A GLS futárszolgálat által kézbesített megrendelés árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta. A futárnál készpénzben és bankkártyával lehet fizetni.

A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a GLS rendszerén belül ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.

 

Foxpost csomagautomata

A szállítási költség a Foxpost futárszolgálattal történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul:

  • Foxpost csomagautomata: 890 Ft
  • Foxpost csomagautomata utánvéttel: 1480 Ft

 

A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a Foxpost rendszerén ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.

 

Magyar Posta házhozszállítás, postafiók, PostaPont

A szállítási költség a Magyar Postával történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul:

  • Magyar Posta házhozszállítás: 1990 Ft
  • Magyar Posta postafiók, PostaPont: 990 Ft

A futárszolgálattal való kiszállítás esetén a megrendelt terméket a Magyar Posta szállítja ki. A Szolgáltató a termék feladásának előkészítését követően e-mailben tájékoztatja Vásárlót a szállítással kapcsolatos információkról. A Vásárló a Magyar Posta online rendszerében ellenőrizheti, hogy az adott pillanatban hol tart a csomagja. Amennyiben a futár nem éri el Vásárlót a megadott szállítási címen, a csomag a Magyar Posta depójába kerül, és a Vásárló kap egy értesítést a kézbesítés megkísérléséről, amely tartalmaz egy telefonszámot is, amelyen keresztül egyeztetheti Szolgáltatóval a szállítás időpontját. A Magyar Posta futárszolgálat által kézbesített megrendelés árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta. A futárnál készpénzben és bankkártyával lehet fizetni.

A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a Magyar Posta rendszerén belül ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.

Szolgáltató a megrendelést 1-5 munkanapon belül teljesíti.

Szolgáltató kifejezetten felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a Szolgáltató működése szempontjából kiemelt időszakokban a megnövekedett forgalomnak köszönhetően a webáruházban feltüntetett szállítási határidő néhány nappal meghosszabbodhat. Tekintettel arra, hogy a kiemelt időszakokban érvényesülő szállítási határidő eltér a Szolgáltató által alkalmazott szokásos szerződési gyakorlattól, így ilyen esetekben a Szolgáltató külön figyelemfelhívó tájékoztatást jelenít meg a webáruház felületére történő belépéskor.