Különleges csomagolás, exkluzív élmény! Minden rendelést díszdobozban küldünk. Vásárolok

Kosár

0

A kosár üres

Tovább vásárolok
bezár

Szállítási információk

Szállítási információk

 

Kiszállítás, szállítási díjak

Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy a webáruházon keresztül leadott, és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelés esetén a Vásárló által meghatározott mennyiségű terméket becsomagolja, és a Vásárló által választott szállítási módnak megfelelően a megjelölt címre  szállítja, és ott a Vásárló – vagy az általa kijelölt harmadik személy – részére átadja.

A szolgáltató az alábbi területekre biztosít kiszállítást: Magyarország, Ausztria, Csehország, Horvátország, Lengyelország, Németország, Szlovákia, Szlovénia, Románia.

A leadott és visszaigazolt megrendeléseket a kiválasztott szállítási módnak megfelelően DPD házhozszállítással vagy DPD csomagpontba, MPL házhozszállítással vagy MPL csomagautomatába vagy Posta Pontra, valamint Foxpost-Packeta csomagautomatába kérheti a Vásárló. Az egyes szállítási módokról, a Szolgáltató által vállalt szállítási határidőkről, illetve azok változásáról Szolgáltató minden esetben a weboldalon tájékoztatja a Vásárlót.


DPD házhozszállítás és csomagautomata

A szállítási költség a DPD futárszolgálattal történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul

  • DPD csomagautomata: 890 Ft
  • DPD csomagautomata utánvéttel: 1480 Ft
  • DPD házhozszállítás: 1490 Ft
  • DPD házhozszállítás utánvéttel: 2080 Ft
  • DPD házhozszállítás külföldre: 3990 Ft

A futárszolgálattal való kiszállítás esetén a megrendelt terméket a DPD futárszolgálat szállítja ki. A Szolgáltató a termék feladásának előkészítését követően e-mailben tájékoztatja Vásárlót a szállítással kapcsolatos információkról. A Vásárló a DPD online rendszerében ellenőrizheti, hogy az adott pillanatban hol tart a csomagja. Amennyiben a futár nem éri el Vásárlót a megadott szállítási címen, a csomag a DPD depójába kerül, és a Vásárló kap egy értesítést a kézbesítés megkísérléséről, amely tartalmaz egy telefonszámot is, amelyen keresztül egyeztetheti Szolgáltatóval a szállítás időpontját. A DPD futárszolgálat által kézbesített megrendelés árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta. A futárnál készpénzben és bankkártyával lehet fizetni.

A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a DPD rendszerén belül ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.


A külföldi kézbesítést a DPD futárszolgáltató végzi, melynek során csak házhozszállítási lehetőség érhető el és utánvétkezelésre nincs lehetőség.



Foxpost-Packeta csomagautomata

A szállítási költség a Foxpost futárszolgálattal történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul:

  • Foxpost-Packeta csomagautomata: 890 Ft
  • Foxpost-Packeta csomagautomata utánvéttel: 1480 Ft


A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a Foxpost rendszerén ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.

A korábbi Foxpost-Packeta fúziót követően számos Packeta átvevőhely is elérhető a Foxpost szolgáltatása során.


Magyar Posta házhozszállítás, postafiók, PostaPont

A szállítási költség a Magyar Postával történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul:

  • Magyar Posta házhozszállítás: 1990 Ft
  • Magyar Posta postafiók, PostaPont: 990 Ft


A futárszolgálattal való kiszállítás esetén a megrendelt terméket a Magyar Posta szállítja ki. A Szolgáltató a termék feladásának előkészítését követően e-mailben tájékoztatja Vásárlót a szállítással kapcsolatos információkról. A Vásárló a Magyar Posta online rendszerében ellenőrizheti, hogy az adott pillanatban hol tart a csomagja. Amennyiben a futár nem éri el Vásárlót a megadott szállítási címen, a csomag a Magyar Posta depójába kerül, és a Vásárló kap egy értesítést a kézbesítés megkísérléséről, amely tartalmaz egy telefonszámot is, amelyen keresztül egyeztetheti Szolgáltatóval a szállítás időpontját. A Magyar Posta futárszolgálat által kézbesített megrendelés árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta. A futárnál készpénzben és bankkártyával lehet fizetni.

A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a Magyar Posta rendszerén belül ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.


Szolgáltató a megrendelést 1-5 munkanapon belül teljesíti.

Szolgáltató kifejezetten felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a Szolgáltató működése szempontjából kiemelt időszakokban a megnövekedett forgalomnak köszönhetően a webáruházban feltüntetett szállítási határidő néhány nappal meghosszabbodhat. Tekintettel arra, hogy a kiemelt időszakokban érvényesülő szállítási határidő eltér a Szolgáltató által alkalmazott szokásos szerződési gyakorlattól, így ilyen esetekben a Szolgáltató külön figyelemfelhívó tájékoztatást jelenít meg a webáruház felületére történő belépéskor.


Utánvétes megrendelések átvételének elmulasztása

Amennyiben Vásárlóként az utánvétes fizetési módot választja, kérjük, csak abban az esetben adja le rendelését, ha biztosítani tudja a csomag átvételét a megadott szállítási címen.

Tájékoztatjuk, hogy az utánvétes megrendelések át nem vétele esetén a szállítási és visszaszállítási költségek vállalkozásunkat terhelik, melyek a megrendelés meghiúsulása ellenére ténylegesen felmerülő kiadásokat jelentenek.

Fenntartjuk a jogot, hogy az ilyen esetekben:

  • a Vásárlót a felmerült szállítási költségek megtérítésére felszólítsuk;
  • a jövőbeni megrendelések esetén az utánvétes fizetési lehetőséget részben vagy egészben korlátozzuk;
  • a követelést szükség esetén külső behajtási eljárás keretében, jogi úton érvényesítsük.

A megrendelés leadásával a Vásárló elfogadja jelen feltételeket, és tudomásul veszi, hogy az átvétel elmaradása jogkövetkezményeket vonhat maga után.