
Ár :
db :
Kosár összesen :
termék
a kosaradban
Kosár összesen :
A kosár üres
Tovább vásárolok
Kiszállítás, szállítási díjak
Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy a webáruházon keresztül leadott, és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelés esetén a Vásárló által meghatározott mennyiségű terméket becsomagolja, és a Vásárló által választott szállítási módnak megfelelően a megjelölt címre szállítja, és ott a Vásárló – vagy az általa kijelölt harmadik személy – részére átadja.
A szolgáltató az alábbi területekre biztosít kiszállítást: Magyarország, Ausztria, Csehország, Horvátország, Lengyelország, Németország, Szlovákia, Szlovénia, Románia.
A leadott és visszaigazolt megrendeléseket a kiválasztott szállítási módnak megfelelően DPD házhozszállítással vagy DPD csomagpontba, MPL házhozszállítással vagy MPL csomagautomatába vagy Posta Pontra, valamint Foxpost-Packeta csomagautomatába kérheti a Vásárló. Az egyes szállítási módokról, a Szolgáltató által vállalt szállítási határidőkről, illetve azok változásáról Szolgáltató minden esetben a weboldalon tájékoztatja a Vásárlót.
DPD házhozszállítás és csomagautomata
A szállítási költség a DPD futárszolgálattal történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul
A futárszolgálattal való kiszállítás esetén a megrendelt terméket a DPD futárszolgálat szállítja ki. A Szolgáltató a termék feladásának előkészítését követően e-mailben tájékoztatja Vásárlót a szállítással kapcsolatos információkról. A Vásárló a DPD online rendszerében ellenőrizheti, hogy az adott pillanatban hol tart a csomagja. Amennyiben a futár nem éri el Vásárlót a megadott szállítási címen, a csomag a DPD depójába kerül, és a Vásárló kap egy értesítést a kézbesítés megkísérléséről, amely tartalmaz egy telefonszámot is, amelyen keresztül egyeztetheti Szolgáltatóval a szállítás időpontját. A DPD futárszolgálat által kézbesített megrendelés árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta. A futárnál készpénzben és bankkártyával lehet fizetni.
A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a DPD rendszerén belül ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.
A külföldi kézbesítést a DPD futárszolgáltató végzi, melynek során csak házhozszállítási lehetőség érhető el és utánvétkezelésre nincs lehetőség.
Foxpost-Packeta csomagautomata
A szállítási költség a Foxpost futárszolgálattal történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul:
A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a Foxpost rendszerén ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.
A korábbi Foxpost-Packeta fúziót követően számos Packeta átvevőhely is elérhető a Foxpost szolgáltatása során.
Magyar Posta házhozszállítás, postafiók, PostaPont
A szállítási költség a Magyar Postával történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul:
A futárszolgálattal való kiszállítás esetén a megrendelt terméket a Magyar Posta szállítja ki. A Szolgáltató a termék feladásának előkészítését követően e-mailben tájékoztatja Vásárlót a szállítással kapcsolatos információkról. A Vásárló a Magyar Posta online rendszerében ellenőrizheti, hogy az adott pillanatban hol tart a csomagja. Amennyiben a futár nem éri el Vásárlót a megadott szállítási címen, a csomag a Magyar Posta depójába kerül, és a Vásárló kap egy értesítést a kézbesítés megkísérléséről, amely tartalmaz egy telefonszámot is, amelyen keresztül egyeztetheti Szolgáltatóval a szállítás időpontját. A Magyar Posta futárszolgálat által kézbesített megrendelés árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta. A futárnál készpénzben és bankkártyával lehet fizetni.
A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a Magyar Posta rendszerén belül ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.
Szolgáltató a megrendelést 1-5 munkanapon belül teljesíti.
Szolgáltató kifejezetten felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a Szolgáltató működése szempontjából kiemelt időszakokban a megnövekedett forgalomnak köszönhetően a webáruházban feltüntetett szállítási határidő néhány nappal meghosszabbodhat. Tekintettel arra, hogy a kiemelt időszakokban érvényesülő szállítási határidő eltér a Szolgáltató által alkalmazott szokásos szerződési gyakorlattól, így ilyen esetekben a Szolgáltató külön figyelemfelhívó tájékoztatást jelenít meg a webáruház felületére történő belépéskor.
Utánvétes megrendelések átvételének elmulasztása
Amennyiben Vásárlóként az utánvétes fizetési módot választja, kérjük, csak abban az esetben adja le rendelését, ha biztosítani tudja a csomag átvételét a megadott szállítási címen.
Tájékoztatjuk, hogy az utánvétes megrendelések át nem vétele esetén a szállítási és visszaszállítási költségek vállalkozásunkat terhelik, melyek a megrendelés meghiúsulása ellenére ténylegesen felmerülő kiadásokat jelentenek.
Fenntartjuk a jogot, hogy az ilyen esetekben:
A megrendelés leadásával a Vásárló elfogadja jelen feltételeket, és tudomásul veszi, hogy az átvétel elmaradása jogkövetkezményeket vonhat maga után.