
Ár :
db :
Kosár összesen :
termék
a kosaradban
Kosár összesen :
A kosár üres
Tovább vásárolokA vásárlástól való elállás
Távollevők között kötött fogyasztói szerződés esetében a Vásárlót elállási jog illeti meg. A fogyasztó 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül jogosult elállni a szerződéstől.
A Vásárló elállási vagy felmondási jogát
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
A Vásárló elállási jogát a jogszabály által meghatározott határidőn belül a Szolgáltatóhoz intézett egyértelmű, írásba foglalt nyilatkozata útján gyakorolhatja. A Vásárló az elállási nyilatkozatát köteles megküldeni a Szolgáltató részére vagy emailben a hello@anclare.hu címre vagy postai úton a 1097 Budapest, Nádasdy utca 5-9. címre. Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az Elállási nyilatkozat mintát.
A Vásárló elállási jogát határidőben érvényesítettnek kell tekinteni akkor, ha a Vásárló nyilatkozatát a rendelkezésére álló határidő lejárta előtt elküldi.
A Vásárló a fentieknek megfelelő elállása esetén köteles a terméket a saját költségén haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy (14) napon belül visszaküldeni (postai úton vagy futárszolgálattal). A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Utánvétes csomagként visszaküldött termékek átvételét a Szolgáltatónak nem áll módjában biztosítani. Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét arra, hogy amennyiben az elállással érintett termék megvásárlására tekintettel a Vásárló ajándékra is jogosulttá vált, úgy a Vásárló a megvásárolt terméken túl – figyelemmel az elállásnak a termék adásvételéhez kapcsolódó járulékos szerződés felbontását eredményező hatására – a kapott ajándékot is köteles a Szolgáltató részére visszaküldeni a fent írt határidőben.
A Vásárló elállása esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított tizennégy (14) napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket. Az összeg visszatérítésére a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon kerül sor, kivéve, ha a Vásárló kifejezetten beleegyezik abba, hogy a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot alkalmazzon azzal, hogy a Vásárlót emiatt semmilyen többletdíj nem terhelheti. Amennyiben Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Vásárló által megfizetett összeget, amíg a Vásárló a terméket, illetve amennyiben a termék megvásárlására tekintettel a Vásárló ajándékot is kapott a termék mellé, úgy ezt az ajándékot vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolja, hogy a terméket, illetve az ajándékot visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszaküldésnél felmerülő költségeket Vásárló köteles megfizetni.
Figyelemmel a Szolgáltató által a webáruházban kínált termékek jellegére, a Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy egészségvédelmi és higiéniai okokból a termék(ek) átadást követő felbontását követően elállási jogát nem gyakorolhatja a webáruházban mindenkor elérhető parfümök vonatkozásában. A Vásárló elállási jogának fentiek szerinti korlátozása, illetve kizárása nem érinti a Vásárlónak azt a jogát, hogy a webáruházban vásárolt termékek vonatkozásában – a törvényi előfeltételek fennállása esetén – szavatossági jogait gyakorolja.
Panaszkezelés
1. Panasz benyújtása a Szolgáltatóhoz
Weboldalunk és társaságunk célja, hogy valamennyi szolgáltatást megfelelő minőségben, a Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban írásban érdemben igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint.
2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben Szolgáltató és Vásárló közötti fogyasztói jogvita tárgyalásos úton nem rendeződik, a Vásárló (fogyasztó) számára az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre: A Vásárló jogosult a lakóhelye, tartózkodási helye vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület eljárásának kezdeményezésére.
A Vásárló a lakóhelye, vagy szokásos tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét az alábbi linkek valamelyikére kattintva érheti el.
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek/
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testületnek a Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület minősül, melynek elérhetőségei az alábbiak:
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Elnök: Dr. Horváth Péter Károly
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Európai Online Vitarendezési Fórum
Az Európai Unió által biztosított online vitarendezési platform valamennyi, az Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztó és az Unióban letelepedett kereskedő közötti, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében nyújt alternatív vitarendezési fórumot. Az Európai Online Vitarendezési Platform itt érhető el https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU