Különleges csomagolás, exkluzív élmény! Minden rendelést díszdobozban küldünk. Vásárolok

Kosár

0

A kosár üres

Tovább vásárolok
bezár

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Hatályos 2025.05.22.


Az Anclare webáruházat üzemeltető vállalkozás adatai

Név: Nagy Annamária egyéni vállalkozó

Székhely: 6087 Dunavecse, Csizmadia utca 18.

Nyilvántartási szám: 56843297

Adószám: 58197114-1-23

Postai cím: 1097 Budapest, Nádasdy utca 5-9.

Elektronikus levelezési cím: hello@anclare.hu

Telefonszám: +36306054334


Tárhelyszolgáltató

Shopify Inc.

151 O’Connor Street, Ground floor

Ottawa, ON K2P 2L8

Canada


Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) célja, hogy teljes körűen szabályozza Nagy Annamária egyéni vállalkozó (a továbbiakban: Szolgáltató) által működtetett, a https://anclare.hu/ honlapon keresztül elérhető webáruház felhasználási-, valamint a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás általános szerződési feltételeit, a Vásárlók jogait és kötelezettségeit.

Az Anclare webáruházában történő megrendelés esetén Vásárló elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el az alábbi ÁSZF-et.

Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.


Hatály

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel

- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”),

- az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény,

- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,

- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,

- a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseire.

A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et. Vásárlók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Vásárló, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, az ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Vásárló nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.


Megvásárolható termékeke köre

A webáruházban a Szolgáltató által forgalmazott különböző kategóriájú és márkájú parfümök kaphatók. A termékekhez tartozó adatlapok részletes leírást tartalmaznak a termékekről, azok alapvető tulajdonságairól és felhasználásáról.

A Szolgáltató szavatolja, hogy a webáruházban elérhető termékek kizárólag ellenőrzött gyártótól, illetőleg forgalmazótól beszerzett, kiváló minőségű, minden esetben eredeti termékek.

Szolgáltató a webáruházban közzétett, a termékekről készített képeket mindig a legnagyobb gondossággal készíti/készítteti el. Bizonyos képek illusztrációs célokat szolgálnak és az egyes termékek csomagolása eltérhet a honlapon látottaktól.

A termékekre vonatkozóan minden ár, beleértve az akciós árakat is visszavonásig, vagy a raktárkészlet kimerüléséig érvényes. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Vásárlókat az akció időtartamáról.

A Szolgáltató fenntartja a webárúházban közzétett árak változtatásának jogát azzal, hogy a módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.


Regisztráció

A honlapon történő böngészés és vásárlás a honlapon történő regisztráció után és regisztráció nélkül is lehetséges. A honlapon történő böngészéshez és vásárláshoz nem kötelező az előzetes regisztráció.

Amennyiben a Vásárló nem kíván regisztrálni, úgy a kívánt termék kiválasztását követően, a pénztár oldalon kell megadnia a megrendeléshez szükséges adatokat. Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy az egyértelműen hibás vagy valótlan adatokkal leadott megrendelések teljesítését az adatok tisztázásig felfüggessze, vagy a megrendelést törölje.

Amennyiben a Vásárló regisztrálni kíván a honlapon, ezt egyszerűen és gyorsan, elvégezheti az oldal jobb felső sarkában található bábúra kattintva, ezt követően pedig a „Regisztráció” gombra kattintva. A „Regisztráció” gombra történő kattintást követően megjelenik egy űrlap, amelyben a következő adatokat kell megadnia a Szolgáltató részére: E-mail cím, Jelszó.

A regisztráció alkalmával Vásárló köteles e-mail címét és jelszavát megadni.

A sikeres regisztrációról a Vásárló visszaigazolást kap a regisztráció során megadott email címre.

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás teljesíthetősége érdekében a Vásárlónak a személyes adatait, elérhetőségeit, a pontos szállítási, illetve számlázási adatokat Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amelyeket a jelen ÁSZF által meghatározott módon bármikor tud módosítani.

A regisztráció során megadott adatokhoz a Vásárló bármikor jogosult hozzáférni és megváltoztatni, feltéve, hogy a változások a valóságnak megfelelnek. A Vásárló jogosult továbbá a regisztráció során megadott adatait törölni, vagy töröltetni a Szolgáltatóval. A Vásárló kérésére törölt adatok a Szolgáltató szerződésszerű teljesítését akadályozhatják vagy lehetetlenné tehetik, ezért a Szolgáltató semmilyen formában nem vállal felelősséget azért, ha a Vásárló megrendelését azért nem tudja teljesíteni, mert a Vásárló a regisztráció során megadott adatait törölte vagy töröltette.


Bejelentkezés

Amennyiben Vásárló korábban már regisztrált a webáruházban, a jobb felső sarokban lévő bábura, majd azon belül a „Bejelentkezés” gombra kattintva a regisztráció során megadott e-mail cím és jelszó megadásával tud bejelentkezni. Amennyiben a Vásárló ki kíván jelentkezni a webáruházból, ezt a „Kijelentkezés” szövegre kattintva teheti meg. Vásárló a hello@anclare.hu e-mail címre küldött elektronikus üzenettel törölheti regisztrációját. Az üzenet megérkezését követően Szolgáltató törli a regisztrációt. A regisztráció törlésével a Vásárló adatai a rendszerből is törlésre kerülnek.


Megrendelés

A megrendelések leadása kizárólag a Szolgáltató által üzemeltetett, a https://anclare.hu/ honlapon, elektronikus úton lehetséges regisztrációt követően vagy előzetes regisztráció nélkül. Telefonon, postai vagy elektronikus levél formájában leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A megrendeléssel kapcsolatos visszaigazolást és tájékoztatást a Szolgáltató szintén elektronikus úton, a regisztráció vagy a megrendelés során megadott e-mail címre továbbítja a Vásárló részére.

A megrendelés során a Vásárló kiválaszthatja a kívánt terméke(ke)t, a webáruházban a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak termékleírását, tájékozódhat annak elérhetőségéről, áráról. A termék kiválasztását követően azt a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A webáruház felső részén található „Kosár” ikonra kattintva a Vásárló ellenőrizheti a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, azok mennyiségét, vételárát. A Vásárló a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva visszatérhet a webáruház termékoldalára és folytathatja a vásárlást, a „Kosárhoz” gombra kattintva megváltoztathatja a kiválasztott termékek darabszámát, illetve törölheti azokat. A termékek mellett található „Törlés” gombra kattintva minden terméket egyesével törölhet a kosárból. Ha a Vásárló a kosár tartalmát ellenőrizte az ÁSZF és az adatkezelési tájékoztató elfogadását követően a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva megadhatja a szállításhoz szükséges adatokat, választhat a rendelkezésre álló szállítási és fizetési módok közül, kuponkódot vagy promóciós kódot adhat meg, végül ellenőrizheti a megrendelés adatait és véglegesítheti megrendelését. A megrendelés véglegesítése során a Szolgáltató a kiválasztott termék(ek) lényeges tulajdonságairól, azok ellenértékének összegéről, az ezen felül felmerülő valamennyi költségről csomagolási, postázási, szállítási díjakról tájékoztatást nyújt. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a megrendelés véglegesítése fizetési kötelezettséget von maga után.

Megrendelés visszaigazolása

A Vásárló a termék megrendelésével kapcsolatos szerződést az elektronikus űrlap kitöltésével elektronikus úton köti meg. Vásárló a szolgáltatás megrendelése során megadja a szerződés létrejöttéhez szükséges adatait.

Vásárló e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap a vásárlásról. Amennyiben e visszaigazolás Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Vásárlóhoz nem érkezik meg, Vásárló az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Vásárló rossz e-mail címet adott meg, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A szerződés attól a naptól kezdve jön létre, amikor a Vásárló az elektronikus űrlapot hiánytalanul kitöltötte, és az ÁSZF rendelkezéseit elfogadta, a Szolgáltató pedig a megrendelést visszaigazolta.

A Vásárló tudomásul veszi, hogy amennyiben az űrlapon valótlan adatokat adott meg, vagy nem a saját adatait adta meg, a szerződés érvénytelen. Érvénytelenség esetén az igénybe vett szolgáltatások díját Vásárló köteles megfizetni Szolgáltatónak és a már megfizetett összeget a Szolgáltató nem téríti vissza.

Ha a megrendelt termék a megrendelést követően esetlegesen nem áll rendelkezésre, illetőleg az „elérhető”-ként feltüntetett termék beszerzése nem biztosított a webáruházban jelzett időtartamon belül, a Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az érintett termék megrendelését.

A Szolgáltató a Vásárlót azon termékek köréről, melyek vonatkozásában a megrendelés nem teljesíthető, valamint a megrendelés esetleges törléséről indokolatlan késedelem nélkül írásban tájékoztatja, továbbá, ha a Vásárló esetlegesen előre kifizette a megrendelés ellenértékét, úgy a Vásárló haladéktalanul, de legkésőbb a tájékoztatást követő harminc (30) napon belül visszatéríti a Vásárló részére azon termék(ek) vételárát melyek tekintetében a megrendelés nem teljesíthető.

Szolgáltató jogosult arra, hogy a fent írtakon túl az alábbi esetek bármelyikének fennállása esetén – a Vásárló egyidejű értesítése mellett – ne fogadja el a leadott megrendelést:

  • ha a webáruházban 0 Ft-os, 1 Ft-os vagy az adott termék piaci értékéhez képest irreálisan alacsony vételár kerül megjelenítésre;
  • ha a Vásárló nem jogosult a megrendelés során általa érvényesített kedvezmény vagy kupon használatára;
  • ha a Vásárló a bankkártyás fizetési módot választotta, és a Vásárló bankkártyáját kibocsátó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi;
  • ha a Vásárló a bankkártyás fizetési módot választotta, és a Szolgáltató online fizetést biztosító partnere – nem a Szolgáltatónak felróható okból – nem tudja érvényesíteni a tranzakciót;
  • ha a Vásárló nem valós adatokat ad meg, vagy nem adja meg a megrendelés teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges adatokat.


Kiszállítás, szállítási díjak

Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy a webáruházon keresztül leadott, és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelés esetén a Vásárló által meghatározott mennyiségű terméket becsomagolja, és a Vásárló által választott szállítási módnak megfelelően a megjelölt címre  szállítja, és ott a Vásárló – vagy az általa kijelölt harmadik személy – részére átadja.

A szolgáltató az alábbi területekre biztosít kiszállítást: Magyarország, Ausztria, Csehország, Horvátország, Lengyelország, Németország, Szlovákia, Szlovénia, Románia.

A leadott és visszaigazolt megrendeléseket a kiválasztott szállítási módnak megfelelően DPD házhozszállítással vagy DPD csomagpontba, MPL házhozszállítással vagy MPL csomagautomatába vagy Posta Pontra, valamint Foxpost-Packeta csomagautomatába kérheti a Vásárló. Az egyes szállítási módokról, a Szolgáltató által vállalt szállítási határidőkről, illetve azok változásáról Szolgáltató minden esetben a weboldalon tájékoztatja a Vásárlót.


DPD házhozszállítás és csomagautomata

A szállítási költség a DPD futárszolgálattal történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul

  • DPD csomagautomata: 890 Ft
  • DPD csomagautomata utánvéttel: 1480 Ft
  • DPD házhozszállítás: 1490 Ft
  • DPD házhozszállítás utánvéttel: 2080 Ft
  • DPD házhozszállítás külföldre: 3990 Ft

A futárszolgálattal való kiszállítás esetén a megrendelt terméket a DPD futárszolgálat szállítja ki. A Szolgáltató a termék feladásának előkészítését követően e-mailben tájékoztatja Vásárlót a szállítással kapcsolatos információkról. A Vásárló a DPD online rendszerében ellenőrizheti, hogy az adott pillanatban hol tart a csomagja. Amennyiben a futár nem éri el Vásárlót a megadott szállítási címen, a csomag a DPD depójába kerül, és a Vásárló kap egy értesítést a kézbesítés megkísérléséről, amely tartalmaz egy telefonszámot is, amelyen keresztül egyeztetheti Szolgáltatóval a szállítás időpontját. A DPD futárszolgálat által kézbesített megrendelés árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta. A futárnál készpénzben és bankkártyával lehet fizetni.

A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a DPD rendszerén belül ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.


A külföldi kézbesítést a DPD futárszolgáltató végzi, melynek során csak házhozszállítási lehetőség érhető el és utánvétkezelésre nincs lehetőség.



Foxpost-Packeta csomagautomata

A szállítási költség a Foxpost futárszolgálattal történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul:

  • Foxpost-Packeta csomagautomata: 890 Ft
  • Foxpost-Packeta csomagautomata utánvéttel: 1480 Ft


A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a Foxpost rendszerén ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.

A korábbi Foxpost-Packeta fúziót követően számos Packeta átvevőhely is elérhető a Foxpost szolgáltatása során.


Magyar Posta házhozszállítás, postafiók, PostaPont

A szállítási költség a Magyar Postával történő kézbesítés esetén az alábbiak szerint alakul:

  • Magyar Posta házhozszállítás: 1990 Ft
  • Magyar Posta postafiók, PostaPont: 990 Ft


A futárszolgálattal való kiszállítás esetén a megrendelt terméket a Magyar Posta szállítja ki. A Szolgáltató a termék feladásának előkészítését követően e-mailben tájékoztatja Vásárlót a szállítással kapcsolatos információkról. A Vásárló a Magyar Posta online rendszerében ellenőrizheti, hogy az adott pillanatban hol tart a csomagja. Amennyiben a futár nem éri el Vásárlót a megadott szállítási címen, a csomag a Magyar Posta depójába kerül, és a Vásárló kap egy értesítést a kézbesítés megkísérléséről, amely tartalmaz egy telefonszámot is, amelyen keresztül egyeztetheti Szolgáltatóval a szállítás időpontját. A Magyar Posta futárszolgálat által kézbesített megrendelés árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta. A futárnál készpénzben és bankkártyával lehet fizetni.

A Szolgáltató a megrendelt csomagot a csomagküldő hálózatán belül a Vásárló által a megrendelési folyamat során kiválasztott átvevőhelyre szállítja. A Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a szállítás megkezdéséről. A csomag helyzetét a Magyar Posta rendszerén belül ellenőrizheti online. Amennyiben az átvevőhelyre érkezik a csomag, a futárszolgálat emailben és SMS –ben értesíti Vásárlót arról, hogy mikor lehetséges az átvétel, valamint elküldi az átvételhez szükséges jelszót is.


Szolgáltató a megrendelést 1-5 munkanapon belül teljesíti.

Szolgáltató kifejezetten felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a Szolgáltató működése szempontjából kiemelt időszakokban a megnövekedett forgalomnak köszönhetően a webáruházban feltüntetett szállítási határidő néhány nappal meghosszabbodhat. Tekintettel arra, hogy a kiemelt időszakokban érvényesülő szállítási határidő eltér a Szolgáltató által alkalmazott szokásos szerződési gyakorlattól, így ilyen esetekben a Szolgáltató külön figyelemfelhívó tájékoztatást jelenít meg a webáruház felületére történő belépéskor.


Utánvétes megrendelések átvételének elmulasztása

Amennyiben Vásárlóként az utánvétes fizetési módot választja, kérjük, csak abban az esetben adja le rendelését, ha biztosítani tudja a csomag átvételét a megadott szállítási címen.

Tájékoztatjuk, hogy az utánvétes megrendelések át nem vétele esetén a szállítási és visszaszállítási költségek vállalkozásunkat terhelik, melyek a megrendelés meghiúsulása ellenére ténylegesen felmerülő kiadásokat jelentenek.

Fenntartjuk a jogot, hogy az ilyen esetekben:

  • a Vásárlót a felmerült szállítási költségek megtérítésére felszólítsuk;
  • a jövőbeni megrendelések esetén az utánvétes fizetési lehetőséget részben vagy egészben korlátozzuk;
  • a követelést szükség esetén külső behajtási eljárás keretében, jogi úton érvényesítsük.

A megrendelés leadásával a Vásárló elfogadja jelen feltételeket, és tudomásul veszi, hogy az átvétel elmaradása jogkövetkezményeket vonhat maga után.




Fizetési feltételek

A Szolgáltató a Vásárló által leadott, majd elektronikus úton visszaigazolt megrendelése alapján a Szolgáltatás ellenértékéről számlát állít ki, melyet a Szolgáltató számlázási szolgáltató partnere juttatt el közvetlenül a Vásárló részére e-mailben, a Vásárló által nyomtatható formában.

A termékek forintban meghatározott árát a Szolgáltató a honlapján feltünteti. A Szolgáltató jogosult a termékek árát bármikor egyoldalúan módosítani. A termékek mellett feltüntetett bruttó vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

Az egyes megrendelések elküldését követő elektronikus visszaigazolás tartalmazza az adott megrendelés ellenértékét és szállítási költségét. A megrendelt és kiszállított termék ellenértékét, valamint a kiszállítási díját Vásárló az alábbi fizetési módokon egyenlítheti ki Szolgáltató felé:

1. Utánvéttel a futárszolgálatnál vagy csomagpontnál

2. Online bankkártyás fizetéssel;

3. Google Pay vagy Apple Pay használatával.


  1. Utánvéttel történő fizetés a futárszolgálatnál vagy csomagpontnál

A megrendelés fizetendő végösszegét a futár részére a csomag átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a megrendelt termékek után. Felhívjuk a figyelmet, hogy az utánvéttel történő szállítás további 590 Ft többletköltséggel jár, amelyet már a szállítási költség tartalmaz.


  1. Online bankkártyás fizetés

Szolgáltató online bankkártyás fizetés révén biztosítja aVásárló számára a webáruházban történő kényelmes és biztonságos vásárlást. Vásárló a webáruházában VISA, Mastercard, AMEX típusú bankkártyával vásárolhat. Ehhez a Vásárlónak nem kell mást tennie, mint a rendelési folyamat során kiválasztani a bankkártyás fizetési módot, és a megjelenő fizetőfelületen beírni bankkártyájának számát, az ún. bankkártya-ellenőrző kódot (CVC, CCV vagy CSC, azaz a kártya hátoldalán található háromjegyű biztonsági kódot), és bankkártyájának lejárati dátumát.


  1. Google Pay vagy Apple Pay használatával.

A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a webáruházban Google Pay vagy Apple Pay használatával fizesse ki a megrendelés ellenértékét. Ehhez a Vásárlónak nem kell mást tennie, mint a webáruházban a Google Pay vagy az Apple Pay fizetési módot kiválasztani, majd saját Google Pay vagy az Apple Pay fiókjába belépve egyszerűen jóváhagyni a fizetést.

Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a fizetés Google Pay-jel teljesen biztonságos. Ez a technológia egy virtuális kártyaszámot rendel a Vásárló bankkártyájához a valós kártyaszám helyett, így annak eltárolására nem kerül sor, és az a Szolgáltató részére sem kerül átadásra. Sőt, a Vásárló telefonja sem tárolja azt el, így, ha a telefon esetlegesen illetéktelen kezekbe kerülne, akkor sem juthat hozzá harmadik személy a Vásárló kártyaadataihoz.

Az iPhone-nal, Apple Watch-al, illetve Mac-en vagy iPad-en történő fizetéshez Face ID, Touch ID vagy jelkód használata szükséges. Az Apple a Vásárló bankkártyájának számát és személy­azonosságát a Szolgáltató részére nem továbbítja, és a tényleges kártyaszámot sem tárolja a Vásárló készülékén vagy az Apple szerverein. Az Apple nem őriz meg olyan tranzakció-adatokat a kártyás fizetésekről, melyek visszavezethetők a Vásárlóra.


A kedvezmények és kuponok felhasználása

A Szolgáltató különböző kedvezményeket biztosít a Vásárlók számára. Minden egyes kedvezmény felhasználásának különböző feltételei vannak. A felhasználási feltételek leírása közvetlenül az engedményt biztosító kupon információs részében, vagy a Honlapon találhatóak meg. Ha a felhasználási feltételek értelmezése nehézséget okoz, a Szolgáltató segítséget nyújt azok értelmezésében a jelen ÁSZF-ben rögzített elérhetőségein. Minden kedvezményt vagy kupont csak egyszer lehet felhasználni, kivéve, ha a kuponon lévő szöveg kifejezetten eltérően rendelkezik. Abban az esetben, ha Vásárló többször szeretné felhasználni ugyanazon kupont annak ellenére, hogy a kupon csak egyszeri felhasználásra jogosít, a Szolgáltatónak jogában áll megtagadni a kedvezmény érvényesítését. Amennyiben az ajándékkupon értéke nagyobb, mint a megrendelésé, akkor a különbség nem vihető át a következő megrendelésre és nem követelhető annak visszautalása. Abban az esetben, ha a kupon felhasználása ellenkezik a Szolgáltató üzleti feltételeivel, a Szolgáltatónak jogában áll a kupon felhasználását visszautasítani. Ebben az esetben a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót és lehetőséget biztosít a kedvezmény vagy akció igénybevétele nélküli vásárlásra.




Szavatosság

  1. Kellékszavatosság

A Szolgáltató a webáruházban elérhető és megrendelhető termékekről, azok tulajdonságairól folyamatos és megfelelő tájékoztatást nyújt. A termékeknek alkalmasnak kell lenniük azokra a célokra, amelyekre más, azonos fajtájú termékeket rendszerint használnak, rendelkezniük kell azzal a minőséggel, amely azonos fajtájú termékeknél szokásos, és amelyet a Vásárló elvárhat, valamint rendelkezniük kell a Szolgáltató által adott, a webáruházban hozzáférhetővé tett leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy webáruházban forgalmazott parfümök vásárlása során legyenek tekintettel arra is, hogy ezen termékek használata során tapasztalt jellemzőit több olyan körülmény (bőr PH értéke, stressz, korábbi étkezési szokások megváltoztatása, időjárás) befolyásolhatja melyre a Szolgáltatónak nincs ráhatása, és amely nem jelenti, hogy az adott termék ne lenne megfelelő minőségű, vagy ne lenne alkalmas azokra a célokra, amelyekre más, azonos fajtájú termékeket rendszerint használnak.

A Szolgáltató kifejezetten szavatolja, hogy a webáruházban elérhető termékek minden esetben eredeti termékek. Amennyiben a Vásárló  által megrendelt termék eredetisége kapcsán kétség merül fel, úgy a Szolgáltató vállalja, hogy a Vásárló által részére visszajuttatott termék eredetiségvizsgálatát a lehető legrövidebb időn, de legfeljebb harminc (30) napon belül elvégzi. Amennyiben az eredetiségvizsgálat eredménye alapján megállapítható, hogy az érintett termék nem eredeti, úgy a Szolgáltató díjmentesen cserét biztosít a Vásárló részére.

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.


Milyen jogok illetik meg a Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?

Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

A Vásárló kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vásárló a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén Vásárló a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a Szolgáltató költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.


Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló kellékszavatossági igényét?

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.


Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.


Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vásárló a termékszavatossági jogával?

Termék hibája esetén a Vásárló – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.


Milyen jogok illetik meg a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként a Vásárló a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.


Kivel szemben érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági jogait a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja.


Milyen esetben minősül a termék hibásnak?


A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.


Milyen bizonyítási szabály érvényesül termékszavatossági igény érvényesítése esetén?

Termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania, hogy a termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.


A gyártó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. A Vásárló termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.


A Vásárló kellék- és termékszavatossági igényét e-mailben vagy levélben érvényesítheti a Szolgáltatónak a „Kapcsolat” pontban feltüntetett ügyfélszolgálati elérhetőségein. A „Kapcsolat” pontban Vásárló megtalálja a megfelelő információkat, Szolgáltató munkatársa elmondja a teendőket. A reklamáció folyamatáról és eredményéről Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. A reklamációhoz szükséges, hogy azt Vásárló írásban is megtegye. Le kell írnia a hibát, valamint fel kell tudnia mutatni a számlát.


  1. Jótállás

Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely kötelező jótállás alá tartozna.


A vásárlástól való elállás

Távollevők között kötött fogyasztói szerződés esetében a Vásárlót elállási jog illeti meg. A fogyasztó 14 (tizennégy) napon belül indoklás nélkül jogosult elállni a szerződéstől.

A Vásárló elállási vagy felmondási jogát

  • áru adásvételére irányuló szerződés esetén
  • az árunak,
  • több áru adásvételekor, ha az egyes áruk szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott árunak,
  • több tételből vagy darabból álló áru esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  • ha az árut meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A Vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

A Vásárló elállási jogát a jogszabály által meghatározott határidőn belül a Szolgáltatóhoz intézett egyértelmű, írásba foglalt nyilatkozata útján gyakorolhatja. A Vásárló az elállási nyilatkozatát köteles megküldeni a Szolgáltató részére vagy emailben a hello@anclare.hu címre vagy postai úton a 1097 Budapest, Nádasdy utca 5-9. címre. Ebből a célból a Vásárló felhasználhatja az Elállási nyilatkozat mintát.

A Vásárló elállási jogát határidőben érvényesítettnek kell tekinteni akkor, ha a Vásárló nyilatkozatát a rendelkezésére álló határidő lejárta előtt elküldi.

A Vásárló a fentieknek megfelelő elállása esetén köteles a terméket a saját költségén haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy (14) napon belül visszaküldeni (postai úton vagy futárszolgálattal). A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. Utánvétes csomagként visszaküldött termékek átvételét a Szolgáltatónak nem áll módjában biztosítani. Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét arra, hogy amennyiben az elállással érintett termék megvásárlására tekintettel a Vásárló ajándékra is jogosulttá vált, úgy a Vásárló a megvásárolt terméken túl – figyelemmel az elállásnak a termék adásvételéhez kapcsolódó járulékos szerződés felbontását eredményező hatására – a kapott ajándékot is köteles a Szolgáltató részére visszaküldeni a fent írt határidőben.

A Vásárló elállása esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított tizennégy (14) napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket. Az összeg visszatérítésére a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon kerül sor, kivéve, ha a Vásárló kifejezetten beleegyezik abba, hogy a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot alkalmazzon azzal, hogy a Vásárlót emiatt semmilyen többletdíj nem terhelheti. Amennyiben Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Vásárló által megfizetett összeget, amíg a Vásárló a terméket, illetve amennyiben a termék megvásárlására tekintettel a Vásárló ajándékot is kapott a termék mellé, úgy ezt az ajándékot vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolja, hogy a terméket, illetve az ajándékot visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszaküldésnél felmerülő költségeket Vásárló köteles megfizetni.

Figyelemmel a Szolgáltató által a webáruházban kínált termékek jellegére, a Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy egészségvédelmi és higiéniai okokból a termék(ek) átadást követő felbontását követően elállási jogát nem gyakorolhatja a webáruházban mindenkor elérhető parfümök vonatkozásában. A Vásárló elállási jogának fentiek szerinti korlátozása, illetve kizárása nem érinti a Vásárlónak azt a jogát, hogy a webáruházban vásárolt termékek vonatkozásában – a törvényi előfeltételek fennállása esetén – szavatossági jogait gyakorolja.


Panaszkezelés

  1. Panasz benyújtása a Szolgáltatóhoz

Weboldalunk és társaságunk célja, hogy valamennyi szolgáltatást megfelelő minőségben, a Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban írásban érdemben igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint.

 

  1. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló közötti fogyasztói jogvita tárgyalásos úton nem rendeződik, a Vásárló (fogyasztó) számára az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre: A Vásárló jogosult a lakóhelye, tartózkodási helye vagy a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület eljárásának kezdeményezésére.

A Vásárló a lakóhelye, vagy szokásos tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét az alábbi linkek valamelyikére kattintva érheti el.

https://www.bekeltetes.hu/

https://mkik.hu/

https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek/


A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testületnek a Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület minősül, melynek elérhetőségei az alábbiak:

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Elnök: Dr. Horváth Péter Károly

Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu



A  békéltető testület hatáskörébe tartozik a  fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A  békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a  fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a  felek között, ennek eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.


Európai Online Vitarendezési Fórum

Az Európai Unió által biztosított online vitarendezési platform valamennyi, az Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztó és az Unióban letelepedett kereskedő közötti, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében nyújt alternatív vitarendezési fórumot. Az Európai Online Vitarendezési Platform itt érhető el https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU


Vásárló felelősségvállalása

Vásárló tudomásul veszi, hogy megrendelés a jelen ÁSZF által meghatározottak szerinti elküldése a részéről ajánlatnak minősül, melyhez kötve van. Vásárló tudomásul veszi, hogy a regisztrációval, valamint nem regisztrált Vásárló esetén a rendelés leadásával egyidejűleg – webáruház rendeléskezelő felületén e célból elhelyezett jelölőnégyzet kipipálásával – jelen ÁSZF rendelkezéseit elfogadja, amelyben foglaltak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik. Vásárló a rendelés leadásával egyidejűleg kijelenti, hogy a Szolgáltató által elkészített és közzétett Adatkezelési tájékoztató tartalmát megismerte, és a személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztatást tudomásul vette.

Vásárló kijelenti, hogy az általa a regisztráció, valamint a megrendelés során megadott adatok a valóságnak megfelelnek, vállalja továbbá, hogy az általa leadott és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelésben megrendelt termék(ek) átvételéről és ellenértékük megfizetéséről gondoskodik, az általa a megrendelés során kiválasztott szállítási és fizetési feltételeknek megfelelően. Amennyiben a kiszállítás a Vásárló hibájából meghiúsul, úgy az ebből eredő esetleges többletköltségeket Vásárló köteles megtéríteni Szolgáltató részére.

 

 

Az ÁSZF 2024.11.16. napjától hatályos verziója itt érhető el

Az ÁSZF 2025.05.22. napjától hatályos verziója itt érhető el