Különleges csomagolás, exkluzív élmény! Minden rendelést díszdobozban küldünk. Vásárolok

Kosár

0

A kosár üres

Tovább vásárolok
bezár

#Gyakran ismételt kérdések

Ebben a szekcióban gyakran előforduló kérdésre adunk választ. Kérjük mindenképpen olvasd, el a felsorolt eseteket és ha szükséges vedd fel velünk a kapcsolatot!

Az értékesített parfümök alkalmasak utazásra?
Természetesen! Az Anclare Miniatures márkánk lényege pontosan az ilyen lehetőségekre szolgál. Kedvenc illataidat magaddal viheted utazásaidra, munkahelyedre vagy kedvenc alkalmaidra. A kis kiszerelésű termékek könnyen elférnek kézitáskádban.
Mit jelentenek az alábbi jelölések a parfümön: EDC, EDT, EDP, P?
Az EdC, azaz Eau de Cologne (EdC) parfümök alacsony illatanyag koncentrációval rendelkeznek. Esetükben az illatanyag-tartalom 3-5% körüli, ezzel egy könnyű, de kevésbé tartós illatot nyújtanak.

Az EdT azaz Eau de Toilette (EdT) parfümök illatanyag-tartalma 4-8% körüli, amellyel egy könyebb, kevésbé erősebb illatnak, de már viszonylag jó minőségnek örvendenek.

Az ennél tartósabb illatok az EdP parfümök, azaz Eau de Parfum (EdP) vagy PdT (Parfum de Toilette) esetükben az illatanyag-tartalom 8-15% körüli.

Végül azok a parfümök, amelyek Parfum (P) jelölést kaptak, esetükben egy jóval erősebb illatanyag-tartalommal találkozhatunk. Ezek az illatok sok esetben a 30%-os koncentrációt is elérhetik.
Hogyan képzeljem el a kis kiszerelésű termékeket? 
Minden termék esetében valódi a termékről készült kép áll rendelkezésedre, hogy megbizonyosodj kinézetéről, alakjáról.
Az értékesített termékek eredetiek?
Az általunk értékesített termékek 100%-ban eredetiek. Gondosan kiválasztott hivatalos forrásból értékesítjük. Ha még is minőségi kifogásod adódik, kérlek azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot!
Milyen lehetőségeim vannak, ha a termék(ek) eredetiségével kapcsolatban kifogásaim adódtak?
Ha bármely termékünkkel kapcsolatban minőségi kifogásod adódott kérjük azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy utánajárhassunk észrevételednek.
Hogyan adhatom le rendelésemet?
Rendelésedet a webáruházban kiválasztott termékek kosárba helyezésével majd vásárlásod véglegesítése során kiválasztott fizetési és szállítási mód kiválasztásával tudod véglegesíteni.
Hogyan érkeznek meg a megrendelt termékek?
A megrendelt termékeket minden esetben prémium csomagolásban kapod kézhez, amelyet gondosan készítünk neked össze.
A feltüntetett árak véglegesek? 
Természetesen a feltüntetett árak végleges árak, azonban ezek még nem tartalmazzák a szállítás és egyéb költségeit.
Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
A megrendelésedet bankkártyával és egyéb fizetési tárcákkal (Google Pay, ApplePay) vagy utánvét opció esetén a futárszolgálat által történő kézbesítés során tudod kifizetni készpénzben vagy bankkártyával.
A weboldalon történő vásárlás biztonságos?
Természetesen az oldalunkon történő vásárlás biztonságos. A biztonságos fizetésekben partnerünk a Stripe, amelynek köszönhetően a bankkártyás fizetések teljes mértékben megfelelnek a PSD2 irányelveknek is.
Előfordulhat hogy nem kaptam email megerősítést megrendelésemről?
Minden esetben megerősítő/visszaigazoló emailt küldünk megrendelésedről a rendelés során megadott email címre. Ha nem találod a megerősítő/visszaigazoló emailt, kérjük először minden mappát ellenőrizz a levelezőrendszeredben, beleértve a levélszemét vagy SPAM mappát is. Ha ezek ellenőrzése során sem találod, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Milyen kiszállítási lehetőségeim vannak?
A megrendelt és visszaigazolt megrendeléseket a kiválasztott szállítási módnak megfelelően GLS házhozszállítással vagy GLS csomagpontba, MPL házhozszállítással vagy MPL csomagautomatába vagy Posta Pontra, valamint Foxpost csomagpontba kérheted.
Személyes átvételre van lehetőség?
Jelenleg személyes átvételi lehetősége nem tudunk biztosítani számodra.
Nemzetközi szállításra van lehetőség?
Jelenleg csak Magyarország területén tudunk kiszállítást biztosítani, a nemzetközi szállítás még nem elérhető.
Hogyan tudom a csomagomat nyomon követni?
Amint a csomagodat átadtuk a futárszolgálat részére értesítést kapsz a csomagod nyomkövetésével kapcsolatban.
Mennyi ideig tart a kiszállítás?
A megrendelt és visszaigazolt megrendeléseket a kiválasztott szállítási módnak megfelelően 1-5 munkanapon belül kapod kézhez.
Hogyan tudom megváltoztatni a leadott rendelésem szállítási címét?
Ha rendelésed során téves szállítási címet adtál meg vagy ezen szeretnél változtatni, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Milyen lehetőségeim vannak, ha rossz szállítási címet adtam meg?
Kérjük ebben az esetben, amint csak tudod vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segítségedre lehessünk.
Előfordulhat hogy nem kaptam email értesítést a szállításról?
A kiszállításra átadott megrendelésekről minden esetben megerősítő/visszaigazoló emailt küldünk a rendelés során megadott email címre. Ha nem találod a megerősítő/visszaigazoló emailt, kérjük először minden mappát ellenőrizz a levelezőrendszeredben, beleértve a levélszemét vagy SPAM mappát is. Ha ezek ellenőrzése során sem találod, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Megérkezett a csomagom, de sérült dobozt/termékeket kaptam kézhez. Milyen lehetőségeim vannak?
Kérjük minden esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, ha sérült csomagolást vagy sérült terméket kaptál kézhez.
Nem az elképzeléseimnek megfelelő terméket rendeltem, elállhatok a vásárlástól?
Természetesen a webshopunkban vásárolt termékek esetében is érvényesek a fogyasztók számára biztosított 14 napos elállási jog.
Milyen lehetőségeim vannak az elállásra? 
Indoklás nélküli elállásod kérjük a jogszabályban meghatározott módon jelezd felénk és ezt követően tájékoztatunk minden a visszaküldéssel kapcsolatos információról. Azonban azt kérlek vedd figyelembe, hogy a visszaküldés költsége sajnos téged terhel.
Kit terhel az elállás esetében a visszaküldés költsége?
A visszaküldés költsége sajnos téged terhel.
Mi az elállás során a visszaküldés menete?
Az indoklás nélküli elállás esetén a csak az elállási nyilatkozatot kell az átvételt követő 14 napon belül részünkre eljuttatni. A termék visszaküldését az általad kiválasztott módon haladéktalanul, de legfeljebb az elállás közlésétől számított tizennégy 14 napon belül kell megtenned. A termék árát és az egyéb költségeket az elállásról való tudomásszerzést követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül térijük meg részedre úgy, ahogy a fizetés történt.
Hogyan kapom meg az elállás során visszaküldött termék értékét?
A termék árát és az egyéb költségeket az elállásról való tudomásszerzést követően haladéktalanul, de legfeljebb 14 napon belül térítjük meg részedre úgy, ahogy a fizetés történt.
Hogyan érem el az ügyfélszolgálatot?
Ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 10-18 óra között érheted email-en.(hello@anclare.hu)
Van személyes üzlet ahol a termékeket megtekinthetem/kipróbálhatom?
Sajnos jelenleg még nem rendelkezünk üzlettel így személyes megtekintésre és kipróbálásra nincs lehetőség.
Tartalomgyártó vagyok, van lehetőség kollaborációra?
Nagyon szívesen működünk együtt tartalomgyártókkal. Együttműködéseddel kapcsolatos megkeresést kérlek a hello@anclare.hu elérhetőségünkön jelezd.
Média megkereséssel kapcsolatban hol tudok kapcsolatba lépni veletek?
Minden média megkeresést szívesen fogadunk, kérlek lépj velünk kapcsolatba a hello@anclare.hu elérhetőségen.